משחקי המזל בישראל נחשבים לבין המשחקים הפופולריים בקרב מרבית הישראלים, אלו כוללים לא רק ניחושי מספרים שונים, משחקי גירוד מגוונים ומשתנים בהתאם לתקופות חגים ומועדים שונים אלא גם ניחושים של משחקי ספורט שונים. על כן משחק המזל "ווינר" נחשב פופולרי לא רק בקרב חובבי הספורט אלא גם בעבור המנחשים המנוסים, שיכולים לתפוס לא מעט זכיות בעזרת מנעד רחב של ניחושים שונים המתאימים לסוג הספורט. וסוגי הספורט שניתן לנחש את התוצאות השונות בהם, נעות בין משחקי כדורגל מקומיים, מרוצי סוסים, משחקי כדורסל ואפילו משחקי טניס. ואת כל הניחושים האלו כיום אפשר לעשות בצורה מקוונת ומהירה, ולהנות מסיכוי זכייה מטורפים.

זכיות בווינר – הבעיטה של גיא מלמד

ככל הנראה גיא מלמד שחקנה של מכבי נתניה לשנת 2020-21 לא דמיין שבעיטת פנדל אחת שלו והימור בן 48 שמונה שקלים, יהפכו למיליונים. הכל התחיל בטופס 16 ווינר המחייב ניחוש נכון של 16 תוצאות מהליגה הישראלית, כאשר המהמר הזוכה הרגיש כי מכבי נתניה של אותה עונה יכולה לגבור על הפועל חדרה והצליח לנחש זאת נכונה כאשר בדקה הארבעים ושבע קבע גיא מלמד את ה1-0 שנשמר עד לסיום המשחק. התוצאה הזו הייתה התוצאה ה16 של מנחש מהדרום, שהצליח לגרוף כשלוש עשרה מיליון שקלים ולהשאיר מספר זוכים מאוכזבים בפרס השני בסך ארבעים אלף שקלים.

זכיות נוספות ודרכים למקסם

סיפורי זכיה מטורפים מתקיימים כמעט בכל מקום, אך כאשר מדובר בטפסי ווינר המאפשרים סוגים שונים של ניחושים, החל מכמות הקרנות ועד למספר שערים במשחק. אך במונדיאל האחרון הצליח חייל אחד להפוך טופס עם יחס של 2.85 בממוצע, לגרוף קרוב לשלושים אלף שקלים. כל זאת קרה דרך משחקי שלב הבתים, אשר הצליחו להפתיע רבים בין עם תוצאות של ספרד ושל ארצות הברית. היחס שניתן בטופס שכזה לא היה "מסוכן" כמו שהוא עלול להיחשב, אך עם שילוב של גורמים שונים כמו מספר השערים או אפילו כמות הכרטיסים, האפשרות לגרוף רווחים גדולים הופכת לדי גבוה. את משחק הווינר ניתן לשחק בצורה מקוונת, אך עדיין חשוב לזכור ולשחק בצורה אחראית. ויש כמובן את המלצות ווינר של פליי סמארט.