ישנם לא מעט עזרים שונים בהם נצטרך לעשות שימוש בנקודת זמן כזו או אחרת, בין אם מדובר בגלגלי עזר הנחשבים יעילים במיוחד עבור ילדים המבקשים לרכוש את כישורי הרכיבה שלהם ועד כלים אשר יעזרו למדוד את גובה הקיר בכדי לצבוע או לשפץ אותו ביעילות. אבל כאשר מדובר בעזרים קריטיים עבור בני הגיל השלישי, ככל הנראה שמדובר במנעד עזרים אשר יוכלו להפוך את שגרת חייהם להרבה יותר נוחה כאשר אחד מהם יהיה ללא ספק תחבושות לספיגת שתן. תחבושות אלו מגיעות דרך מנעד רחב של דגמים, כאלו המותאמים לשעות הלילה ועד לאלו המותאמים לסגנון לבוש וזמן השימוש בהם.

תחבושת ספיגת שתן ליום או לילה

מבין שלל תחבושות לספיגת שתן מעולות ומנעד של המלצות, בחרנו להתחיל דווקא בתחבושות של חברת "Breeze" המציעים שימוש יעיל וייחודי הכולל 8 תחבושות אשר יעזור בנטרול ריחות וספיגה מהירה של שתן וכמובן שמירה על נוחות ותחושת יובש מצוינת. תחבושות אלו מיוצרות תחת טכנולוגיית SUPER DRY, המאפשרת לכידה מהירה של נוזלים לצד יכולת גמישות מעולה ותחושת אוורירית ונעימה בזמן שימוש יום או לילה. סוג נוסף של תחבושות המציעות גם שמירה על גמישות והגנה וגם נוחות ברמה גבוה ודיסקרטית, תהיה של חברת "דיפנד". החברה מציעה מנעד של תחבושות כאשר דגם "ACTIVE – FIT" מעניק יכולת ספיגה ברמה גבוה במיוחד ועם נעילת של נוזלים ונטרול ריחות.

תחתונים סופגים לשימוש יומי

מלבד תחבושות המגן ניתן כיום להנות גם מתחתונים סופגים, אשר יוכלו להשתלב בכל סגנון לבוש ושגרת חיים כזו א ואחרת. הדגם הראשון הוא של חברת "פריבל" המציע תחתוני ספיגה דקים במיוחד עם יכולת ספיגה של עד כ-1 ליטר והתאמה על סוגים שונים של מידות מכניסים. תחתוני ספיגה אלו מציעים גם שכבת הגנה לעור לצד ויטמינים, אשר יימנעו מקרים של אדמומיות ופצעים שונים. תחתון ספיגה לא פחות מומלץ יהיה של חברת "THE BETS", המציעים חיתולים במנעד של מידות לצד יכולת הכלה של נוזלים ברמה גבוהה  במיוחד ולאורך כל שעות היממה או הלילה. למידע נוסף – https://goodlife.co.il/