החורף הישראלי אמנם לא נחשב לעונה "מקומית" וגם לא מלווה אותנו לאורך כל השנה, אך כאשר הוא מגיע נצטרך להכין לא רק את המרזבים, הגינה או הרכב שלנו אלא גם את הארון לקראת בגדים חמים ונעימים. בגדי החורף כמו בכל עונה מתחדשים ומביאים עימם גם בשורה מרעננת אל חודשי החורף הקצרים, בין אם מדובר בעליוניות חדשות ומסוגננות ועד אל כובעים ופריטים אחרים שיוכו לשמור עלינו חמים. כיום הבחירה של בגדי חורף הופכת להרבה יותר קלה, כאשר נוכל למצוא בקלות מנעד עצום של בגדי חורף דרך האינטרנט כמו באתר פאשן קלאב ועד אל מגוון מרכזי קניות פיזיים ברחבי הארץ.

סריגים אוברולים

רובנו מבקשים לרכשו בגדים שלא רק מתכתבים עם האופי שלנו, אלא גם עם התכתיבים האופנתיים שמתחדשים אחת לעונה או שנה, לכן ריכזנו כמה פריטים הכרחיים בארון של כל אישה לחורף הקרוב. ההמלצה הראשונה היא אפודת סריג עם צווארון וי, המוצעת במידות S ומגיעה בצבעים של כחול, שחור, צהוב ואדום בעלות של שישים שקלים בלבד ברשת " FASHION•CLUB". אוברול שלא מעט נשים ישמחו למצוא בארון שלהן לחורף הנוכחי, הוא של חברת "טרמינל איקס" המציע אוברול "אוליב". האוברול מגיע בצבעים שחור וירוק יחד עם כפתורים עדינים באזור העליון של הגוף ושילוב קשירה קליל וכל זאת בעלות של עד 156 שקלים.

מעילים ואביזרים שימושיים לחורף

כמובן שימי החורף מומלץ לא רק ללבוש סריג או אוברול אופנתי, אלא גם להצטייד במעיל או ז'קט מתאים לכן אחת ההמלצות שלנו הוא הז'קט של חברת "נקסט". הז'קט אשר מגיע בעיצוב משובץ בצבעי חום ואדום תחת עיצוב מחויט ואלגנטי במיוחד כשהוא מוצע בעלות של עד 198 שקלים. מעיל מעט יותר מחמם ומתאים לא רק ללבוש מסוגנן אלא גם לטיולים חורפיים במיוחד, הוא של חברת "shein". המעיל מוצע בצבעים שחור ואפור בעל ביטנה עבה במיוחד, כשניתן לרכוש אותו במידות l, s, ומדיום כשהעלות של המעיל עומדת על כ140 שקלים. עונת החורף לעיתים תדרוש מאיתנו עוד פריטים שיחממו את הגוף, כמו צעיף הצמר המחמם שניתן לרכוש בחנויות "פקטורי 54". שם נוכל לרכוש צעיף צמר מחמם של חברת "קלווין קליין" בעלות של 172 שקלים.