בעסקי הנדלן קיימים לא מעט אנשי מקצוע שונים המשפעים בצורה כזו או אחרת על שוויה של העסקה, בין אם מדובר בקבלן שמתעכב עם מסירת הדירה ועד אל שמאי מקרקעין בתל אביב, אשר יוכל לבצע הערכה ולהעלות או להוריד את שווי הנכס. ישנם לא מעט מקרים אשר ידרשו מאיתנו הערכה של שמאי, בין אם נבקש לרכוש דירה חדשה ולהכיר בשווי האמיתי של הנכס ועד אל לקיחת משכנתא ואפילו מקרים כמו גירושין. עם זאת עבודה ההערכה של שמאי מורכבת מלא מעט מידע, אשר יוביל בסופו של דבר ל"גילוי" ערכה האמיתי של הדירה או הנכס, לכן חשוב לבחור איש מקצוע מנוסה ומיומן אשר יוכל להעניק שווי מדויק.

שמאי מקרקעין בתל אביב והסביבה

בחיפוש אחר איש מקצוע כמו שמאי מקרקעין בתל אביב והסביבה, חשוב לדעת כי שמאים באזור צריכים להכיר הפרויקטים השונים המתוכננים בעיר, את החלוקה של העיר לרבעים וכמובן את אפשרויות הבנייה בכל אזור. לכן אחת ההמלצות בבחירה של אנשי מקצוע יהיה כמובן בועז וכולדר המציע את שירותיו גם בעיר תל אביב וגם בחיפה, כאשר הוא גם מתמחה בסוגיות נפוצות כמו תמ"א 38, ייעוץ שוטף לחברות נדל"ן וכמובן שומות עבור נכסים מיוחדים. איש מקצוע נוסף ולא פחות מומלץ הוא כמובן משרד שמאים יניב רפאל, המציע שמאי מקרקעין במושבים, דוחות אפס, ייעוץ עבור תמ"א 38 ועוד.

שמאים נוספים באזור: בעיר תל אביב נוכל למצוא עוד מגוון שמאי מצוינים, אחד מהוא כמובן משרד אוהד המאירי ושות' המציע מגוון תחומי הערכה החל מנחלות וליווי חוכרים, ליווי יזמים בשינוי יעוד הקרקע ועד אל שומות לבנקים. כל אלו ועוד נוכל למצוא ברחוב יגאל אלון 64 בתל אביב. משרד לא פחות ממצוין הוא כמובן משרדו של ירון נאמן שמאי מקרקעין מוסמך, המציע מגוון שירותי הערכה וייעוץ החל מהיטלי השבחה, השכות למנהל ולרשויות המס, ifrs ועוד מגוון של שירותים. במשרד זה נוכל להנות מניסיון של מעל ל15 שנים, יחד עם רפרטואר עבודה מרשים אל מול גורמים משפטיים ושמאיים.