אחת המנות ממנה שואב האדם את מרבית כוחו למשך היום היא כמובן ארוחת הצהריים, הארוחה שהינה מורכבת מפחמימה ובמרבית הפעמים מנת בשר( או טבעונית) היא אחת הסיבות להמשך פעילות מעולה ובריאה. אבל איך אפשר שלא להתפנק בארוחה משביעה וטעימה דווקא בשעות הצהריים? הרי לנו מספר מסעדות מעולות בעיר הכי שווה (ויקרה) בעולם, החל ממנות רחוב שלא תמצאו בשום סטריט אחר ברחבי העולם ועד למנות פועלים שלא תמצאו בקרבת אף מפעל בארץ. אז כמה רגעים לפני שמרימים את הטלפון ומזמינים את ארוחת הצהריים הבאה, הנה כמה עיסקיות שהופכות את ארוחת הצהריים להרבה יותר  מהארוחה החשובה ביום.

לא רק באסיה

לא מעט ישראלים טיילו ביבשת אסיה המופלאה, לה לא רק מנעד של תרבויות מגוון ועשיר אלא גם מאכלים שאת טעמם כמעט כל חך ישראלית תשווע להרגיש בשנית. על כן יצאנו אל מסעדת "הבית התאילנדי" הממוקמת ברחוב בוגרשוב 8, בה אפשר לקבל עסקיות מעולות וטעימות הכוללות מנות זוגיות ומנות יחיד.
בעסקיות של הבית התאילנדי ניתן לקבל מנות סום טאם, פסה, נאגה יאנג ועוד מגוון מנות מעולות וטעימות המתבססות על שני סוגי אטריות, אורז וכמובן שתייה ממותקת, קוקטיילים למיניהם וארטיקים תאילנדים טעימים ומעולים.

מזרח תיכון חדש

ממנות שקשה לבטא את שמן בצורה מלאה מבלי לעשות חור בלשון אל מנות שבמקרה הטוב נמצאות בכל בית, ואלו הרי המנות של דוקטור שקשוקה. את המנות של מינו גבסו ככל הנראה מכירים מבית בעיקר אלו שנולדו להורים מלוב, אך בינו משלב את המנות המעולות מבית גם דרך עסקיות טעימות וחד פעמיות.
העסקית שאפשר להשיג אצל דוקטור שקשוקה(בית האשל 3 יפו, רוטשילד 73 תל אביב) מתחילות בשקשוקה במחבת, מפרום ממולא בשר, מרק ירקות, קוסקוס(ולא רק בימי שלישי) ושאוורמה כבש. כל אלו מגיעים עם מבחר סלטים אותנטיים אשר טועמים כאילו הגיע גם הם מלוב, מגיעים בצורה נדיבה לצד חומוס וקנקן לימונדה. עם סיום הארוחה אפשר להתפנק עוגת הבית וכוס תה בתוספת של שבעה שקלים, ועלות המנה עומדת על כ100 שקלים לסועד.