בכל הקשור לבחירת אנשי מקצוע ניסיון הוא בהחלט אחד מהפרמטרים החושבים שיש לקחת בחשבון, נכון שבלא מעט מהמקרים גם אנשי מקצוע בעלי ניסיון מועט יוכלו לבצע עבודה זהה ואף טובה יותר משל כאלו עם ניסיון. אך בכל הקשור לעבודות עץ שנחשבות לאומנות של ממש, הניסיון והותק בהחלט אמורים לתפוס מקום בכל הקשור לבחירה בהם. עבודות עץ מצריכות מהנגר להיות יצרתי עבור לא מעט בקשות שונות, יחד עם זאת הוא יצטרך לדעת לעמוד בזמנים, להתאים את הצבע, לעצב את המוצר שנתבקש להכין ולשלב אותו בין פריטים שכבר קיימים. כל אלו בהחלט הופכים את המקצוע ליחסית מורכב, לכן אם גם אתם מחפשים נגריות בירושלים אתם במקום הנכון.

נגריית העץ-עשה זאת בעצמך

הנגרייה הותיקה ברחוב בית הדפוס 30 שבגבעת שאול הוקמה על ידי דוד גרינשטיין ובעלת ניסיון של מעל ל40 שנים בתחום העץ, בה תוכלו למצוא מגוון רחב של עבודות עץ שונות ולפי מידות ודגמים בהזמנה אישית.
כחלק מהשירותים שתוכלו להנות בנגריית העץ, יהיו הזמנה של לוחות עץ אורן, דיקטים, רשתות עץ, דגמים שונים של עצים לגידור ומזונית גב. השירות ניתן לקהל הרחב ואינו תלוי בכמות או בגודל הזמנה, כך שגם בשביל חיתוך פשוט של עץ תוכל להעזר בנגריית העץ-עשה זאת בעצמך. יחד עם כל אלו בשנים האחרונות הוקמה מחלקת "עשה זאת בעצמך" ובה תוכלו לעצב את המזנון הבא שלכם או את ארונית הילדים החדשה
ואת כל אלו תעשו בליווי של דוד גרינשטיין ולייצור בעצמכם.

קן דרור

הנגרייה של "קן דרור" נחשבת לאחת הותיקות באזור ירושלים והיא בעלת ניסיון של מעל ל25 שנים בתחום והיא חולשת על מגוון רחב של תיקונים, שיפוצים ועבודות עץ שונות. כחלק מהעבודות תוכלו למצוא שיפוץ רהיטים ישנים, תיקוני דלתות שונות, החלפת דלתות לארונות מטבח ועוד מגוון רחב של עבודות. כחלק משירותי הנגריה תוכלו לקבל ייעוץ ותיקונים דחופים מבלי לצאת מהבית, יחד עם שירות אדיב ומקצועיות שתלווה אתכם עד להשלמת מוצר העץ ששעליו חלמתם.