"אלוהים", "בורא" מושג? דמות? האם הוא נמצא אי שם בשמים? הרבה מאמינים ב"אלוהים", בדרך זו או אחרת. כל כך הרבה שמות הדביקו לו, כל כך הרבה דתות צמחו סביבו. האתאיסטים הגדולים ביותר שבינינו, פונים אליו בזמן מצוקה, חושך, תסכול גדול בחיים. ברגעים שכאלה, כולנו הופכים פתאום למאמינים גדולים! תמיד הרגשתי שלא משנה מה, כולנו בחיפוש אחרי השמחה, האושר, השלווה, וגם יש בינינו, שבהחלט מחפשים את המשמעות לחיים שהפכו כל כך תובעניים. הלחץ שאנו חיים בו הביא כמעט כל אדם שני לחפש להיאחז במשהו! להרגיש שייך. להרגיש קצת שפיות בתוך כל אי השפיות.

בתור ילדה, המון שאלות צצו בליבי לגבי החיים. איך הגעתי לכאן? למה הגעתי? האם כל החיים יעברו להם כך ולא באמת אדע מה אנחנו אמורים לעשות כאן? האם החיים הם רק שגרה כזו מעצבנת ששוברים אותה מדי פעם באיזה תענוג של טיול, מסעדה, לברוח לאיזה סרט טוב, מסיבות, בילויים עם חברים. האם אלה החיים?!! כך עברו להם ללא תכלית וסיבה אמיתית ?! המחשבה הזו תסכלה אותי ממש. וחיפושים רבים היו סביב השאלה. מה אם בורא/אלוהים בכלל לא יושב אי שם למעלה. אולי זו תכונה שנמצאת בכל אחד מאיתנו, ומחכה להתגלות. ואם זו תכונה, מה זה אומר כלפי כל אחד מאתנו?

התורה כולה מספרת לנו על אלוהים ועל התקשורת איתו. מדברת מפיו. איך בכלל מישהו יכול היה לרשום או לספר לנו עליו? הרי ברור שזה לא הוא שרשם את התורה אלא אדם. מי זה האדם הזה שמרשה לעצמו לכתוב על אלוהים? כל השאלות הללו הובילו אותי ללימוד חכמת הקבלה, וממנה הבנתי שכל אדם חייב לגלות את אלוהים בתוכו. אלוהים מתגלה בו כשהאדם רוכש את התכונה שלו – תכונת האהבה וההשפעה. כמה נפלא יהיה אם כל האנושות תתעורר פתאום למציאות של דאגה ואהבה לאחר? בקשר החם שכולם ישתוקקו כל כך לבנות בינינו. האם אני חולמת או שזה אכן יכול להיות כך?! https://www.kab.co.il/lp/%D7%9B%D7%95%D7%97-%D7%A2%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%9F/