שנאת חינם? מאז תחילת מגפת הקורונה אנו חווים התפרצויות שנאה ברחבי המדינה, תהליך מסוכן שמניסיון של דורות קודמים הסתיים רע מאוד! בשבועות האחרונים, החברה הישראלית משלמת מחיר כבד. מידי ערב מתקיימות הפגנות ענק נגד המדיניות. צודקים או לא, זו כבר שאלה אחרת, אבל התופעה החדשה היא מקרי האלימות המתגברים בהפגנות. מיום ליום הרעל מצטבר באוויר ורבים מצביעים על הכתובת שעל הקיר – אנחנו בפתחה של מלחמת אחים.

ההיסטוריה מלמדת שידענו מהי אהבת אחים בתקופות בתי המקדש הראשון והשני, כלומר כבר ידענו פעם מהו חיבור אמיתי או ערבות הדדית, אך כמו המשפט הידוע – רבותי ההיסטוריה חוזרת – האם גם הפעם, שנאת החינם תביא למפלתנו? האגו הישראלי גבר, החוצפה התעצמה, העורף התקשח ושנאת החינם מהדהדת בקולי קולות בחוצות הכיכרות. אין תועלת של ממש להוריד את מפלס הזעם והשנאה, למתן את הכעס והקנאה. הפלסטר יחזיק מספר שבועות עד שיתקלף והפצע יפתח מחדש . גם לא יעזור אם נחליף מנהיג כזה באחר, זה לא הפתרון.

זה הזמן ללמוד איך משתנים ומרסנים את האגו שבוער ודוחף אותנו ללא הרף אל אותו צוק ממנו אנו נופלים ומתרסקים ביחד עם האגו האכזר. חובה על כל אדם מישראל ללמוד את שיטת החיבור, את הדרך לתיקון היחסים החברתיים בינינו . זה ממש עסק משמיים, ואין כאן דבר להסתיר. עם ישראל צריך ללמוד מחדש איך מתחברים איך לחזור ולהיות "אור לגויים".

אז איך מאזנים כוח שלילי? בעזרת כוח חיובי. מפעילים תוכנה חדשה, אידיאולוגיה המחברת את כל הקצוות באהבה. שני הכוחות המנוגדים, החיובי והשלילי, מוכרחים להשתלב למרכז משותף ולפעול באיזון, בהרמוניה, בהדדיות כמו הטבע הסובב אותנו.
זהו צו שעה שכולנו צריכים לדרוש – איחוד העם ובמידה ונגלה רצון לכך נרגיש מיד שינוי לטובה בכל תחומי החיים!