אנחנו לא יודעים להתייחס ולחשוב טוב אחד על השני

כול העולם עובר מהפכה, זהו אחד המשברים היותר חזקים שעובר על האנושות כולה ובעצם מעביר מסר מאוד פשוט לאדם והוא : כמו שהתנהגתם וחשבתם על אחרים בשנאה, כאילו הזולת לא קיים כלומר אפשר לרמוס אותו לנצל אותו והעיקר שלי יהיה טוב ! זה לא יימשך !

הקורונה באה ואמרה אם אתם לא יודעים להתנהג יפה אחד לשני באהבה או לכול הפחות ביחס טוב אז אני כרגע מרחיקה אתכם אחד מהשני כדי שתוכלו לחשוב איך להתקרב אחד לשני .

כרגע האנושות כולה עוברת תהליך שנועד להבין שאנו כפופים לחוקי הטבע כלומר כמו שהטבע נמצא בהרמוניה שלימה כך גם אנחנו נצטרך ללמוד שלהיות מנותקים אחד מהשני זה רע זה אגואיסטי זו בעצם מחלה שכולנו סובלים ממנה.

לכן וירוס הקורונה מביא אותנו לתקופה מופלאה של ריפוי מהטבע האגואיסטי והאכזר שלנו כדי שנגיע למצב הפוך ממנו כלומר מחוברים עם כולם בקשרים טובים בתוך המדינה שלנו וכמובן בין המדינות השונות ותוצאה טוב של הריפוי הזה שאנו נרצה להשתנות ממצב השנאה שבו אנו נמצאים .

חוק הטבע הזה שדוחף אותנו לקשרים טובים באנושות נקרא ואהבת לרעך כמוך , מה בעצם חוק זה אומר ? מאוד פשוט אם אתה תדאג לאחרים אתה פשוט מוגן מפני הווירוס מפני שווירוס זה פועל בדיוק על אותה נקודה של קשרים אגואיסטים אחד כלפי השני ובמידה ואתה פועל בצורת קשר חיובי כלומר כול אחד חושב על השני בצורה חיובית אז זה מיד פועל כמו חיסון טבעי , בדרך זו נהיה בריאים !

אם אנחנו רוצים לארגן לעצמינו חיים יפים על רקע הקורונה שמשתוללת , זה בידינו בלבד. בכוחנו לייצב הרגשה של חיבור בינינו , לעודד סולידריות ואחווה , להפיח מחדש את הערבות ההדדית , אלה הם אבני היסוד שלנו כעם וכאומה .

לכן זה הזמן לעצור ולרצות להשתנות , כמובן שנצטרך לבנות מערכות חינוך שתעלה למודעות את טבע האדם , את אופי החברה ותמזג בין השניים לחיבור הדדי. מהקשר ההדדי ינבע פתרון בו טמונה הנחמה , ממנו תצמח הישועה .