בחלוף כל עשור נשארים טרנדיים מסויימים אשר מצליחים לשרוד את הזמן והרלוונטיות, חלק מהטרנדים נעלמים בחלוף של כמה עשורים וחלק מצליחים להשאר דרך גלגולים כאלו ואחרים. אחת הדוגמאות לכך הוא סגנון החולצות שנקרא "טאי דיי" שבשנות התשעים שטף את הישראלים בחולצות ומכנסיים כאלו וכיום עושה קאמבק ונעשה בקלות על ידי צעירים רבים. אך אחד מהטרנדים שגם כן ליוו את שנות התשעים וכיום עושה קמאבק לא קטן, הוא לא אחר מאשר עוף גריל רוטיסרי ואותו תוכלו למצוא כיום במגוון מסעדות ומזנונים שונים ברחבי הארץ. אך דווקא כי טעמו של עוף גריל רויטיסרי חזר אל הלשון שלנו, מה הם היתרונות שלו על עוף רגיל בגריל?

עוף בגריל

אחת המנות הותיקות בעולם הקולינריה הוא ללא ספק עוף, שכנראה במהלך ההיסטוריה האנושית הצליח להשתרבב אל צלחת בני האדם ולהפוך למנה כמעט קבועה בלא מעט מהארוחות ומחגיגות הברביקיו המסורתיות. אך אחת המנות שנמצאה פופולרית בדיוק כמו עוף בגריל רוטיסרי הוא העוף בגריל, זה שיכול להגיע במגוון של טעמים, מילויים ואופנים של מריחה וזיגוג. יחד עם זאת אחד מהחסרונות הבולטים במנה הזו היא לא אחרת מאשר מידת העשייה שלה, כזו שבלא מעט מהפעמים אפשר ל"פספס" את הרגע בו העוף הופך מעסיסי וזהוב לקשיח וייבש. יחד עם זאת אופן החיתוך של המנה יכול לספק לא מעט כאב ראש למארחים או לסועדים, כאשר עצמות ושבירת רגליים תהיה חלק מהאכילה ופירוק הבשר מהעוף. לעיתים כל אלו עלולים להיות לא נעימים עבור חלק מהסועדים, כך גם הטעם היבש שיכול "להתגנב" אל העוף.

אז למה עוף בגריל רוטיסרי?

הקאמבק של העוף רוטיסרי נראה כיציב משנים קודמות וכיום תוכלו למצוא את המנה הזו בלא מעט מקומות, החל מצפון הארץ ועד לדרום. העוף רוטיסרי מוגש במסעדות ייעודיות עבורו או במסעדות גורמה. חלק מהיתרונות שלו הוא טעמים מדהימים שמצטרפים אליו, חוסר העצמות  והתעסקות בהפרדה ופירוק שלהן וכמובן איכות הבשר שבעשייה טובה יכולה להיות חד פעמית. נכון שהמנה יכולה להיות מעט מלכלכת אך כיום תוכלו להנות ממנה גם במנות סנדוויץ' ואפילו מנות סלט מגוונות ועשירות ובלא מעט מהאזורים בארץ תוכלו לבצע הזמנה מהירה של טייק אוואי. כך או כך נראה שעוף רוטיסרי עושה קאמבק שמשאיר שובל טעמים ארוך לעוף המסורתי שנעשה בגריל.