מעבר אל עיר חדשה יכול להיות דבר נפלא ללא מעט משפחות, גם צעירות וגם ותיקות. לא פעם מעבר דירה ושינוי עיר יכולים להקל גם בכמות ההוצאות ולגרום ללא מעט חיסכון של כסף.אבל יחד עם החיסכון כאשר אנו עוברים דירה הרצון להשתדרג גם ברמת החיים נעשה כמעט הכרחי, ואיזה מזל יש לאלו מכם אשר חושבים על מעבר שכזה בתקופה של היום. אחת מהבטחות הנדלן שלא התממשו בעשורים הקודמים ובעלת כל הנתונים להפוך לכזו, הלא היא חדרה למי שעדיין הבין.מוציאה בשנים האחרונות לא מעט תכניות בנייה מתקדמות, אשר אמורות לשדרג אותה ולהוסיף אלפי יחידות דיור בלא מעט אזורים.  אך בשביל שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבור המעבר שלכם, ננסה לאמוד את היתרונות והחסרונות למגורים בעיר חדרה.

מגורים בחדרה- כל היתרונות

יתרון כספי

אחד מהיתרונות הבולטים שבעיר חדרה הוא כמובן מחיר הנדלן הנמוך, אם בעיר תל אביב תצטרכו לשלם על דירת מגורים על יד הים בין 3 מיליון לעד 15 מיליון שקלים. בעיר חדרה תוכלו למצוא לא מעט דירות במצב מעולה מול הים וגם פרויקטים חדשים ומאובזרים ברמה הגבוה ביותר.כך יוצא שמחירי הנדלן רק באזור הים של חדרה, נעים בין מחיר של 900 אלף שקלים לעד 2 מיליון שמונה מאות, המחירים כמובן משתנים בהתאם לאיבזור של הדירה והבניין. משרות בחדרה דרך אתר סחבק.

שכונות חדשות

מי מאיתנו לא אוהב את ההרגשה להיכנס אל אוטו חדש, כזה שאפשר לקרוע ממנו את הניילונים ולהצליח להריח את המפעל שייצר אותו. עכשיו דמיינו לעצמכם מרפסת חדשה אל מול הים, כזו שעדיין לא צבעו אותה מלבד הקבלן, שעל הקירות שלה לא ניתלו שום מסמרים וברז המטבח שלה עוד לא הוציא מים. כיום בחדרה תוכלו למצוא דירות כאלו ובמחירים מצחיקים, יחד אל הדירות יצטרפו גם תשתיות חדשות ומוסדות חינוך לשכונה החדשה לאורך החוף וכמובן שאזורים מסחריים. לכן לאלו ממכם החולמים על דירה חדשה וחלומית אל מול הים, חדרה בהחלט יכולה לענות על כך.

חסרונות בחדרה

העיר חדרה הינה עיר מתחדשת כמעט בכל המשתמע כל כך, בין אם באזורי הבנייה החדשים כמו כפר הים שנבנה לא מזמן או בית המלון שגם הוא נבנה לאחרונה. כל אלו מסמנים את עתידה של העיר שהולכת ומשתדרגת, אך למרות זאת העיר עוד "סובלת" מהגירה של משפחות צעירות וסטודנטים, דבר שמביא איתו כמובן גם מחסור בלא מעט מקומות בילוי. לכן לא מעט מהשכונות החדשות שנבנות יכללו עוד אזורים ציבורים ולא מעט מקומות מסחר אשר יעזור להפיח חיים חדשים בעיר חדרה המשתדרגת.